Deze toppers maken je keuken mogelijk!

Geplaatst op: 30-01-2023

BARNEVELD – Het team van Van Manen Keukens ontvangt wekelijks tientallen bezoekers die inspiratie komen opdoen. Vijf collega’s vertellen over hoe zij klanten helpen bij het vinden, ontwerpen en maken van hun droomkeuken.

Josbert Goudriaan (verkoop)
“Het leuke van onze showroom is dat er regelmatig nieuwe showkeukens te zien zijn. Dat doen we niet voor niets; zo blijven we bij met de laatste ontwikkelingen en weten we bezoekers iedere keer weer te verrassen. Momenteel zie je bijvoorbeeld veel houtkleuren in cognac- en notenschakeringen. Wat de smaak van een klant ook is, ik probeer in mijn advies altijd creatief mee te denken en positief te verrassen. Dat doen we op een toegankelijke en nuchtere manier, en dat wordt gewaardeerd. Hoe we dat weten? Negen van de tien keer komen klanten hier binnen omdat er in hun netwerk enthousiast over ons verteld is. Niet alleen over de mooie keukens die hier staan. Maar ook over de manier waarop we te werk gaan. En daar zijn we natuuurlijk heel trots op!”

Léon Huijser (planning & orderverwerking)
“Je moet nagaan dat er jaarlijks honderden keukens hun weg vinden naar onze klanten. Daar komt de nodige planning en organisatie bij kijken. Zeker als een keuken wordt geplaatst in een nieuwbouwwoning, komt het regelmatig voor dat de planning net wat anders loopt dan van tevoren gedacht. Dat vraagt om flexibiliteit van ons team. En laten we daar nou net in uitblinken. Deze week nog, werd ik gebeld door een mevrouw uit Voorthuizen. Haar vloer werd later gelegd dan gepland, waardoor ook de plaatsing van de keuken moest opschuiven. We halen dan alles uit de kast om dat voor elkaar te krijgen. Als je dan een telefoontje krijgt met de complimenten voor het hele team, dan weet je precies waar je het voor doet.”

Erwin van Essen (after sales)
“Een apparaat dat niet werkt. Een lade die niet lekker sluit. Vragen over hoe een kookplaat werkt. Het proces eindigt niet als wij een keuken hebben opgeleverd, ook daarna staan we voor klanten klaar. Ze kunnen ons altijd bellen, maar via de mail krijgen ze van tevoren ook een link naar een opleverformulier, waarin ze bijzonderheden kunnen aangeven. Wij nemen dan contact op om het zo snel mogelijk op te lossen. Een keuken is een kostbare aankoop en vormt een belangrijk onderdeel van een woning. Reden genoeg om klanten ruim de tijd en échte aandacht te geven. Dat levert tevreden klanten op en dat horen we dan ook regelmatig terug.”

José Vink (receptie)
“Een bezoek aan onze showroom is een leuk uitje. Natuurlijk doe je hier volop inspiratie op, maar op zaterdag zijn er daarnaast vaak activiteiten in de keuken in de ontvangstruimte. Dat maakt het nog eens extra gezellig. Ik wil onze klanten zo goed mogelijk te woord staan en helpen als zij vragen hebben. Als dat gelukt is, dan word ik daar heel enthousiast van.”

Richard van Roekel (monteur)
“Op de afgesproken dag kom ik, alleen of samen met een collega-monteur, de nieuwe keuken plaatsen. Wij weten dan precies wat er van ons verwacht wordt, want daar zijn we uitgebreid over gebriefd. Klanten hebben dus nergens omkijken naar. Dat geeft rust, en dat is fijn in een tijd waarin er vaak toch al genoeg hectiek is. We krijgen de nodige complimenten, ook via reviews op onze website. Deze bijvoorbeeld: ‘Erg vriendelijke en kundige monteurs die met de klant meedenken. Helemaal top, we zijn erg tevreden!’ Je begrijpt, op zo’n leuke review kan ik dan weer weken vooruit.”

Van Manen Keukens
Dr. Willem Dreeslaan 2
www.vanmanenkeukens.nl
0342-405363